رای به خلیج فارس
نوشته شده توسط : بی نام

سلام دوستان عزیز
برای حمایت از خلیج همیشه فارس به نظر سنجی سایت زیر برید و به خلیج فارس رای بدید

خلیج فارس یا خلیج ع ر ب ی ...؟؟؟؟
 
 
آفتاب- سرويس بين‌الملل: اگر ايرانيان در راي گيري گوگل براي تعيين نام خليج فارس شركت نكنند، احتمال اين كه نام اين خليج از خليج فارس به خليج عربي در گوگل تغيير كند زياد است.

به گزارش خبرنگار آفتاب، براساس ايميلي كه به كاربران اينترنتي ارسال مي‌شود در ايميلي كه چند هفته پیش برای كاربران به نشاني
http://www.persianorarabiangulf.com ارسال شده بود
تقریباً 150،000 نفر رای داده بودند و سهم ايرانيان كه خواستار تثبيت نام خليج فارس بودند تقریباً بیش از 79% در مقابل کمتر از 21% هواداران نام خليج عربي در گوگل بود.

اما امروز تعداد رای دهنده ها به بیش از 759،000 نفر رسیده ولی سهم ايرانيان از 79درصد به 69 درصد كاهش يافته و راي نام خليج عربي از 21 درصد به 31 درصد افزايش يافته است. این رای گیری مربوط به کمپین 1،000،000 امضای شرکت گوگل است و درصورت عدم مشاركت ايرانيان در اين راي‌گيري احتمال تغيير دوباره نام خلیج فارس به خلیج عربي در گوگل وجود دارد.

شرکت گوگل مجبور است به هر درخواستی که به طور همزمان از طرف 5000 نفر و یا هر ارگان معتبر و ثبت شده ای ، بابت به رای گذاری یک قانون ، نام ، تعریف و . . . احترام گذاشته و موضوع مورد درخواست را به راي گيري بگذارد.

اكنون كاربران اينترنتي ايراني در سراسرجهان از مابقي هموطنان خود تقاضا دارند براي عدم تغيير نام خليج‌فارس به خليج عربي در اين راي گيري شركت فعال كنند.

گوگل از طريق راه‌اندازي و ابداع سرويس‌هاي جديد كه تازه‌ترين آن‌ها گوگل وب است، به عنوان يكي از شركت‌هاي بزرگ پيشتاز توسعه فناوري‌هاي اطلاعاتي و شبكه‌هاي اجتماعي ، بخش عمده‌اي از اين فضا را در تسخير خودش درآورده به نحوي كه قادر است با راي‌گيري‌هاي مجازي اقدام به فرهنگ‌سازي گسترده كند.

در حوزه بين‌الملل شركت در راي گيري مذكور مي‌تواند آزمون خوبي باشد براي آن كه به جاي تثبيت حقوق ملت‌ها با كشتار، به آراء عمومي متوسل شويم
.





:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: